Biuro Obsługi Klienta - Słupsk ul. Szczecińska 112
tel. centrala: 59 843-40-22 59 843-40-23, 59 843-40-93 kom. 603 061 556 e-mail: sekretariat@pgkslupsk.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 Przyjmowanie wpłat w BOK odbywa się w godzinach 8.00-14.00.
Informujemy, że osoby niesłyszące mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta „PGK Słupsk” Sp. z o.o. poprzez przesłanie:
Przyjmowanie Klientów skarg i wniosków W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
| ||
![]() ![]() |
Autor dokumentu: Kamil Mularczyk Udostępnił: Joanna Omucińska (2018-10-02, godz. 10:09) Modyfikacja: Kamil Mularczyk (2021-03-19, godz. 09:33) |